RENOVERING AF DIESEL OG BENZINMOTORER - 
RVS-TEC Gi´ din motor det glatte lag..      Alle produkter er gennemtestet! 

Ny nem og billig måde at forlænge livet på din motor!

Nem renovering af motorer!
Mindsker også masser af støj, lyde og vibrationer!

Du sparer op til 5,6 % i brændstofforbrug,
læs
mere her, TÜV testet!

SAAB -Entusiasten har i samarbejde med flere SAAB ejer lavet tests, som påviser RVS-TECH's unikke egenskaber, gå ind under RVS-Technology på siden her.

På Porsche944 forummet er der også flere som har prøvet RVS-TEC, med rigtig gode resultater, læs mere om det her
, husk at læse alle siderne.

Her under kundebreve kan du læse en masse flere gode erfaringer.

RVS Technology® Treatment-teknikken muliggør en gendannelse til oprindelige tolerencer, og slidbeskyttelse af samtlige sliddele i en fungerende 4-taktsmotor, forudsat, at maskindelene bare er slidte - ikke knuste eller mekanisk defekte.
Motorer med op til 50 % effekttab kan renoveres med RVS-teknikken, og dens præstationer kan genskabes op til producentens angivne værdier (for en dieselmotor kan det t.o.m. overstige noget). Behandlingen gennemføres i TO ETAPER (2 sæt). Se instruktionen nedenunder.

RENOVERING AF MOTOR
RVS Technology Treatment-teknikken muliggør en gendannelse til oprindelige tolerancer, og slidbeskyttelse af samtlige sliddele i en fungerende 4-taktsmotor, forudsat, at maskindelene bare er slidte - ikke knuste.
Motorer med op til 50% effekttab kan renoveres med RVS-teknikken, og dens præstationer kan genskabes op til producenternes angivne værdier ( for en dieselmotor kan det til og med overstige noget ). Behandlingen gennemføres i 2 etaper ( 2 sæt ). Se instruktionen nedenfor.

FOREBYGGENDE BEHANDLING
En ny eller en næsten ny motor op til 40 000 kørte km (800 timer) kan behandles med RVS-teknikken i forebyggende øjemed.
Det betyder, at på 100 000 km`s (2 000 timers) kørsel slides der ikke på maskinens friktionsdele, men kun på det metalkeramiske lag. Maskindelene forbliver som nye, og t.o.m. bedre end de var som helt nye, takket være det metalkeramiske lags enestående fysiske egenskaber.
Behandlingen gennemføres i EN ETAPE 1 sæt). Se instruktionen nedenfor.
Brugsanvisning motorrenovering

RVS TECHNOLOGY® ENGINE TREATMENT TIL BEHANDLING AF 4-TAKTSMOTORER

Hver tube indeholder RVS-materiale bestemt for EN behandlingsetape af de respektive motortyper-og størrelser.
Ved renovering er antal etaper altid 2.
På en fuldstændig motorrenovering går der 2 sæt til! obsblink

  Motorrenovering har aldrig været billiger eller nemmere. Få fjernet mislyde og spar på brændsofforbruget! Kontakt os på 86 81 81 43 eller pr. mail hvis du har spørgsmål.- Brugt gearkasse, brugt motor, brugt bådmotor eller bare brugt motor og gearkasse, RVS-TEC kan ikke kurer defekte dele, men er gearkasse eller motor, dieselpumpe eller automatisk gearkasse, bagaksel og bagtøj, servostyring eller totakts motor bare slidt, så er muligheden til sted for reparation af det med RVS motor og gearkasse renovering!
 

 Cylinder før og efter motor behandling med RVS-TEC.                                       Kompression før og efter motor behandling med RVS-TEC.
                 
Billed ovenover til venstre.
Fraunhofer Technologie Entwicklungsgruppe (TEG), konstaterer i en testmotor efter RVS-behandlingen et glasagtigt metalkeramisk lag på cylindervæggene, som her kan ses med det blotte øje!
Cylinderne er fra en Ford Escort 1,4 årgang 1990 som har kørt blot 19 441 km, og
alligevel kan man tydeligt se forskel på før og efter behandlingen.

Billed ovenover til højre:
Min bil er en Mazda 626 fra 1997 som havde kørt 186000 Km. Denne kompressionstest viser forskellen på min motor før den blev behandlet med det nye produkt RVS Technology Treatment og efter den var behandlet og havde kørt yderligere 2400 Km. Det indre af motoren er altså nu så godt som ny!
Brøddegård d. 26/4-06.
Held og lykke
Søren Basse

Ved tryk på "Køb" åbner vores webshop - Weboil - hvor der kan købes online RVS-TEC, samt mange andre super gode produkter.

 

.

RVS Technology® Treatment til BENZINMOTOR
    Pris pr sæt  
Artikel   exl. moms inkl. moms  
G2 Olievolumen i motor max 2 liter 215,20 269,00 Køb 
G4 Olievolumen i motor 2-4 liter 279,20 349,00

Køb 

G6 Olievolumen i motor 4-6 liter 391,20 489,00

Køb 

 

RVS Technology® Treatment til DIESELMOTOR
    Pris pr sæt  
Artikel   exl. moms inkl. moms  
D4 Olievolumen i motor 2-4 liter 391,20 489,00

Køb 

D6 Olievolumen i motor 4-6 liter 519,20 649,00

Køb 

D40 Olievolumen i motor 28-40 liter

2615,20

3269,00

Køb 

.

For en motor med 8-liters oliemængde tager man dobbelt mængde af G4, respektive D4.
For en motor med 12-liters oliemængde fordobles mængden af G6, respektive D6.
To tuber tilsættes så samtidigt i en flaske ved hver behandlingsetape.
  Følgende resultat opnåes ved RVS-motorrenovering:
   
Genskabelse og slidbeskyttelse af samtlige friktionsdele.
Motoreffekten stiger op til producentens angivne værdier.
Brændstofforbruget falder med op til 5,6 % under kørsel, og op til 20 % ved tomgang.
CO- og HC-værdierne i udstødningsgasserne reduceres med 10-40 %.
Olieforbruget sænkes.
Mislyde og vibrationer mindskes mange gange.
Vinterstart lettes, og slidtagen ved koldstart sænkes radikalt.
Olietrykket ved tomgang stiger med 1-1,5 kg/cm².
Kompressionen i cylindrene stiger med op til 20 % og udjævnes.
Kørestrækningerne mellem serviceintervallerne kan fordobles.
Muligheden findes, for at køre op til 200 km helt uden olietryk (ikke med hydrauliske ventilløftere).
Behandlingseffekten holder sig i mindst 100.000 km.
   
 
  Inden behandlingen påbegyndes
Hvis der findes aktivt teflon, molybdæn- eller andre beskyttelsesfilm dannende olietilsætningeri olien skal motoren rengøres før behandlingen.
Tænding og ventiltolerencer skal justeres jvfr. producentens specifikation.
Kontroller at der ikke er olielækager, samt at olieniveau- og kondition opfylder producentens krav. Olietype har ingen betydning.
  Anvisning trin for trin
   
1. Varm motoren op til driftstemperatur.
2. Tilsæt tubens indhold i den medfølgende flaske, skru låget på, og ryst den kraftigt (20 - 30 sek.) til der opnåes en homogen blanding.
3. Stop motoren og tilsæt ca. halvdelen af blandingen i motoren, og kør den i tomgang i 15 minutter.
4. Stop motoren, lad den køle ned i et par minutter, og tilsæt så resten (ryst først) af blandingen i motoren.
5. Motoren skal nu være i drift i mindst en halv time i træk, enten i tomgang eller aktiv kørsel men uden væsentlig overbelastning.
Ved beskyttelsesbehandling:
Kør som sædvanligt men undgå overbelastninger de første 400 km (8 timer). RVS-midlet skal forblive i motoren til næste ordinære olieskift, men mindst under 1500-2000 km`s (30-40 timers) kørsel.

Ved renovering:
Kør nu ca 300 - 400 km (6-8 timer) som sædvanligt - ikke nødvendigvis i et stræk - men undgå overbelastning. KØR IKKE FOR STÆRKT !

Ved behandling af en motorcykel (med fælles olie i motor og gearkasse) anvend under denne etape så vidt som muligt samtlige gear så ofte som muligt.

Anden etappe:
Kontroller oliekvaliteten. Hvis olien fortsat er i orden, kan anden behandling udføres med samme olie. Ved behov skiftes olie og filter.
Gentag de 5 trin.
Behandlingen er fuldendt efter ca. 1500-2000 km`s (30-40 timers) kørsel, regnet fra sidste tilsætning af RVS i motoren. RVS-midlet skal forblive i motoren til næste ordinære olieskift.
TÆNDNING (PUMPEINDSTiLLNING PÅ DIESELMOTORER) OG VENTILSPIL SKAL KONTROLLERES OG VED BEHOV INDSTILLES.
OBS! I de fleste bilmodeller fra -88 og opad justeres tomgang og tændning via styrenheden automatisk.
  Bemærkninger
I RVS-behandlede motorer har oliekvaliteten ikke så stor betydning som før. Oliens opgave er nu mest at fordele varmen i motoren.
En tredje behandlingsetape kan vare nødvendig på meget slidte motorer (sådanne med op til 50 % effekttab) og gennemføres på samme måde.
   
   
  Hånteringsråd
Beskyttes mod direkte sollys, og opbevares ved temperaturer under +40°C (~105°F)
Materialet klassificeres som industriolie, og er ikke giftigt (klasse 4)
Ved hudkontakt - vask med lunkent vand og sæbe.
Hvis præparatet kommer i øjnene, kan der opstå irritation - skyl med vand, kontakt læge.
Hvis præparatet indtages, kan der opstå ildebefindende- fremkald ikke opkast, kontakt læge.
Ved brand: alle slukningsmidler undtagen vand er anvendelige.
Opbevares uden for børns rækkevidde.
   
Tænk på
Med RVS-teknikken er det let at få kompression og olietryk op til producentens angivne værdier, og at sænke mislyde og vibrationer kraftigt.
RVS-teknikken er garanti for at få en "færdig" motor til at fungere som den skal, men det kræves, selvfølgelig at de øvrige komponenter i motoren er i orden for at få maksimal effekt ved minimal brændstofforbrug.
I første omgang skal alle indstilninger justeres jvfr. gældende specifikationer - tænding, karburator/indsprøjtning og ventilspil. Rette komponenter såsom tændrør, tændkabler, strømfordeler m.m. er ikke uvæsentlige. Forskellige slags målere kan give forkerte signaler, og dermed forstyrre funktionen alvorligt. Selv kølesystemet indvirker meget på motorens funktion.
Når man har gennemgået ovennævnte punkter, kan man sige, at motoren virkelig er renoveret.

Totaktsmotorer
Tryk her
  Det er vigtigt, at den rette diagnose stilles før behandlingen.
 
 
Som vi allerede har nævnt, har RVS Technology® en unik evne til at opbygge et metalkeramisk lag, og dermed kompensere for slidtage, men som sædvanligt gælder det: jo før man angriber "sygdommen" desto lettere bliver det at opnå det ønskede resultat.
Behandles en ny eller bare en lidt anvendt bil / mekanisme med RVS Technology® kan sliddelene "konserveres" i oprindelig stand. Det metalkeramiske lag lægger sig som et tyndt beskyttende lag på friktionsoverfladerne, og øger maskineriets levetid flere gange.

For at kombinere de to modsatte metalegenskaber sejhed og hårdhed har man udviklet nogle teknologiske løsninger. Oftest beholdes stålet blødt og sejt i midten, medens overfladen kulberiges og hærdes. Med RVS Technology® opnåes en væsentlig hårdere friktionsoverflade end ved de fleste stållegeringer uden overfladeruhed, hvilket leder til betydelig mindre friktion.
En RVS-behandlet maskindel får i friktionsområdet en spejlblank overflade.

Alt det ovennævnte er velafprøvet og bevist, men man må huske at i en kompliceret mekanisme som eksempelvis en forbrændingsmotor eller en kompressor findes der komponenter, som udsættes for slidage, og komponenter som ældes på anden vis.
Hvis f.eks. stempelringene har mistet deres spændstighed, og kompressionen på grund af dette er faldet, hjælper RVS-behandlingen ikke så meget uden at stempelringene bliver udskiftet. Resten klarer RVS Technology®.

RVS Technology®-produkter er sammenlignet med tradionel renovering billige, de kan aldrig skade nogen mekanisme, og de fungerer hundrede procent. 

Motorcykel med vådkobling Kundebrev bådmotor 3´ sidst på siden    

Alt forhandles på
www.weboil.dk
    
Dag til dag levering ved bestilling inden kl. 12:00!