|
RVS-teknikken er hverken en olie eller en olietilsætning. Som navnet antyder, er det en behandlingsteknik med hvilken man forædler, og ved behov genskaber friktionsflader i forskelligt slags mekanisk udstyr.
At RVS-materialet ved behandlingen tilsættes maskinens oliesystem indebærer ikke, at RVS er en olietilsætning. Olietilsætninger påvirker som bekendt oliens egenskaber, men det gør RVS-produkterne derimod ikke.
I denne teknik er oliens opgave kun at transportere RVS-partiklerne til friktionszonerne, hvor de stille og roligt opbygger et metalkeramisk lag. |
|
Det er netop dette lag, som indvirker positivt på mekanismens funktion. For øvrigt kan man i visse tilfælde til og med gennemføre en RVS-behandling helt uden olie!
RVS Technology Treatment® har altså ingenting med olie at gøre, og ud fra dette faktum kan man konstatere, at RVS-produkterne er kompatible med alle forekommende olietyper.
Sortimentet af RVS-produkterne, består af for hvert formål specialtilpassede produkter:
Pris - priser er som følge:
Alt forhandles gennem vores webshop: www.weboil.dk
Dag til dag levering ved bestilling inden kl. 12:00!
Ved tryk på "Køb" åbner vores webshop - Weboil - hvor der kan købes online RVS-TEC, samt mange andre super gode produkter.
1. |
RVS Technology® til TOTAKTSMOTOR
RVS Technology® Treatment BESKYTTER effektivt mod slidtage, RENOVERER allerede slidte maskindele og OPTIMERER deres dimensioner til bedst mulige tolerancer, forudsat at maskinens dele bare er slidte, og ikke er defekte. Ved tryk nedenunder på "Køb nu" eller pris, åbner weboil hvorfra vores salg foregår.
|
|
2S125CC - RVS til 2-taktsmotor op til 125 cc Køb nu |
265,00 /stk. inkl. moms |
|
2S500CC - RVS til 2-taktsmotor op til 500 cc Køb nu |
780,00 /stk. inkl. moms |
|
|
2. |
RVS Technology® Engine Treatment - til behandling af 4-takts benzin- og dieselmotorer, kompressorer og hydraulisk udstyr, d.v.s maskiner som har oliefiltrering i systemet.
RVS Technology Engine Treatment® findes i 5 forskellige kundetilpassede kategorier, og leveres i 10 ml tuber, alternativt i en doseringspumpe beregnet til erhvervsmæssigt brug. |
|
Renoveringssæt til motorrenovering |
|
|
G2 - til benzinmotorer med 2 liters oliesystem Køb nu |
322,00 /stk. inkl. moms |
|
G4 - til benzinmotorer med 2-4 liters oliesystem Køb nu |
397,00 /stk. inkl. moms |
|
G6 - til benzinmotorer med 4-6 liters oliesystem Køb nu |
572,00 /stk. inkl. moms |
|
D4 - til dieselmotorer med 2-4 liters oliesystem Køb nu |
572,00 /stk. inkl. moms |
|
D6 - til dieselmotorer med 4-6 liters oliesystem Køb nu |
757,00 /stk. inkl. moms |
|
D40 - til dieselmotorer med 28-40 liters oliesystem Køb nu |
3580,00 /stk. inkl. moms |
|
. |
|
|
. |
|
|
Renoveringssæt til dieselpumper |
|
|
DIP3 - til dieselmotorer med 3 ltr. slagvolume Køb nu |
400,00 /stk. inkl. moms |
|
. |
|
|
Renoveringssæt til servostyring |
|
|
P2 - til renovering af servostyring Køb nu |
227,00 /stk. inkl. moms |
3. |
RVS Technology® Transmission Treatment - til behandling af gearkasser, bagaksler med differentiale og alle slags gear, d.v.s mekanisk udstyr, hvor smøringen sker i oliebad men uden oliefiltrering.
RVS Technology® Transmission Treatment findes i 2 forskellige kundetilpassede kategorier, og leveres i et sæt, som indeholder en 10 ml tube med tilhørende plastsprøjte, alternativt i en doseringspumpe beregnet til erhvervsmæssigt brug. |
Alt forhandles på www.weboil.dk
Husk at tilmelde dig vores nyhedsbrev
Samtlige RVS Technology Treatment® produkter har en beskyttende og restaurerende effekt på slidtageudsatte friktionsdele. Forudsætningen er, at maskindelene bare er slidte - ikke knuste, samt at friktionsdelene er af metal, og at mindst en af delene i et givet friktionspar er lavet af stål (ferrometal).
Det metalkeramiske lag bygges både på delene i friktionspar af messing-stål, babbit-stål, aluminium-stål, kobber-stål o.lign, men laget bliver ikke opbygget i eksempelvis kombinationerne messing-messing, aluminium-aluminium, heller ikke ved gummi-stål eller plast-stål. De ovennævnte funktionsområder dækker en klart overvejende del af de skader, som forårsages af mekanisk slidtage i maskiner og udstyr.
Teknikken bør betragtes som et omkostnings-effektivt alternativ til en traditionel renovering.
|