RENOVERING AF DIESEL OG BENZINMOTORER - RVS-TEC Gi´ din motor det glatte lag.. Alle produkter er gennemtestet! Ny nem og billig måde at forlænge livet på din motor! Nem renovering af motorer! Mindsker også masser af støj, lyde og vibrationer! Du sparer op til 5,6 % i brændstofforbrug, læs mere her, TÜV testet! SAAB -Entusiasten har i samarbejde med flere SAAB ejer lavet tests, som påviser RVS-TECH's unikke egenskaber, gå ind under RVS-Technology på siden her. På Porsche944 forummet er der også flere som har prøvet RVS-TEC, med rigtig gode resultater, læs mere om det her, husk at læse alle siderne. Her under kundebreve kan du læse en masse flere gode erfaringer. RVS Technology® Treatment-teknikken muliggør en gendannelse til oprindelige tolerencer, og slidbeskyttelse af samtlige sliddele i en fungerende 4-taktsmotor, forudsat, at maskindelene bare er slidte - ikke knuste eller mekanisk defekte. Motorer med op til 50 % effekttab kan renoveres med RVS-teknikken, og dens præstationer kan genskabes op til producentens angivne værdier (for en dieselmotor kan det t.o.m. overstige noget). Behandlingen gennemføres i TO ETAPER (2 sæt). Se instruktionen nedenunder. |
||||||||||||||||||||||||||||||
RENOVERING AF MOTOR RVS Technology Treatment-teknikken muliggør en gendannelse til oprindelige tolerancer, og slidbeskyttelse af samtlige sliddele i en fungerende 4-taktsmotor, forudsat, at maskindelene bare er slidte - ikke knuste. Motorer med op til 50% effekttab kan renoveres med RVS-teknikken, og dens præstationer kan genskabes op til producenternes angivne værdier ( for en dieselmotor kan det til og med overstige noget ). Behandlingen gennemføres i 2 etaper ( 2 sæt ). Se instruktionen nedenfor. FOREBYGGENDE BEHANDLING En ny eller en næsten ny motor op til 40 000 kørte km (800 timer) kan behandles med RVS-teknikken i forebyggende øjemed. Det betyder, at på 100 000 km`s (2 000 timers) kørsel slides der ikke på maskinens friktionsdele, men kun på det metalkeramiske lag. Maskindelene forbliver som nye, og t.o.m. bedre end de var som helt nye, takket være det metalkeramiske lags enestående fysiske egenskaber. Behandlingen gennemføres i EN ETAPE 1 sæt). Se instruktionen nedenfor. Brugsanvisning motorrenovering |
||||||||||||||||||||||||||||||
RVS TECHNOLOGY® ENGINE TREATMENT TIL BEHANDLING AF 4-TAKTSMOTORER |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ved tryk på "Køb" åbner vores webshop - Weboil - hvor der kan købes online RVS-TEC, samt mange andre super gode produkter. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Nu også D8 udviklet, beregnet til dieselmotorer med 6 - 9 liter olievolume. Kan købes her på vores webshop. For en motor med 12-liters oliemængde fordobles mængden af G6, respektive D6. To tuber tilsættes så samtidigt i en flaske ved hver behandlingsetape. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ved beskyttelsesbehandling: Kør som sædvanligt men undgå overbelastninger de første 400 km (8 timer). RVS-midlet skal forblive i motoren til næste ordinære olieskift, men mindst under 1500-2000 km`s (30-40 timers) kørsel. Ved renovering: Kør nu ca 300 - 400 km (6-8 timer) som sædvanligt - ikke nødvendigvis i et stræk - men undgå overbelastning. KØR IKKE FOR STÆRKT ! Ved behandling af en motorcykel (med fælles olie i motor og gearkasse) anvend under denne etape så vidt som muligt samtlige gear så ofte som muligt. Anden etappe: Kontroller oliekvaliteten. Hvis olien fortsat er i orden, kan anden behandling udføres med samme olie. Ved behov skiftes olie og filter. Gentag de 5 trin. Behandlingen er fuldendt efter ca. 1500-2000 km`s (30-40 timers) kørsel, regnet fra sidste tilsætning af RVS i motoren. RVS-midlet skal forblive i motoren til næste ordinære olieskift. |
||||||||||||||||||||||||||||||
TÆNDNING (PUMPEINDSTiLLNING PÅ DIESELMOTORER) OG VENTILSPIL SKAL KONTROLLERES OG VED BEHOV INDSTILLES. OBS! I de fleste bilmodeller fra -88 og opad justeres tomgang og tændning via styrenheden automatisk. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Tænk på Med RVS-teknikken er det let at få kompression og olietryk op til producentens angivne værdier, og at sænke mislyde og vibrationer kraftigt. RVS-teknikken er garanti for at få en "færdig" motor til at fungere som den skal, men det kræves, selvfølgelig at de øvrige komponenter i motoren er i orden for at få maksimal effekt ved minimal brændstofforbrug. I første omgang skal alle indstilninger justeres jvfr. gældende specifikationer - tænding, karburator/indsprøjtning og ventilspil. Rette komponenter såsom tændrør, tændkabler, strømfordeler m.m. er ikke uvæsentlige. Forskellige slags målere kan give forkerte signaler, og dermed forstyrre funktionen alvorligt. Selv kølesystemet indvirker meget på motorens funktion. Når man har gennemgået ovennævnte punkter, kan man sige, at motoren virkelig er renoveret. Totaktsmotorer Tryk her |
||||||||||||||||||||||||||||||
|