Spar op til 5,6 % på dit brændstofforbrug!
Tüv dokumenteret! 

                                        

 

Approved by TÜV
 TÜV SÜD Automotive
 Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

Hvad er TÜV testcenter: Se deres hjemmeside her.

Hele TÜV rapporten på engelsk: TÜV rapport, åbner i PDF format.

Vi har nu i samarbejde med producenten af RVS-TEC i Finland, fået lavet den ultimative TÜV brændstoftest.

Testen er foregået på følgende måde:
Vi ønskede biler som havde en middelalder ca. 8 - 10 år, er populære og kendt i hele verden, og specielt
kendt og populære i Europa.
Der skulle findes 3 biler, som alle skulle have kørt mellem 150.000 km og 230.000 km.
Bilernes garanti-periode skulle ligeledes være udløbet.

Følgende biler blev udvalgt af TÜV SÜD:
2 VW Golf og 1 Audi A4, alle med 1,9 liter TDI dieselmotor.

I første omgang blev der kørt 3 tests' på alle bilerne, for at få et sikker gennemsnit af bilernes brændstofforbrug.
Derefter blev bilerne behandlet med først 1 gang med RVS motorrenovering, gearkasserenovering og dieselpumperenovering., hvorpå der igen blev kørt 3 tests'.
I anden omgang blev der igen behandlet med motorrenoveringen, så der var en fuldført behandling for motorer
der har kørt mere end 40.000 km.
Gearkasse og dieselpumpen skal kun behandles 1 gang, med mindre de er ekstremt slidte.
Alle brochurer for behandlinger findes her.

Efter endt behandlig udtaler TÜV SÜD følgende på engelsk:
With all three vehicles the fuel consumption was decreased compared to initial measurements.
The fuel consumption and CO2-emissions decreased in all three tested VAG-family Diesel vehicles compared to the initial measurements.
According to the results of the three tested vehicles, reductions of up to 5.6 % were measured, with an average over 3 vehicles of 4.3 %.
While operated by TÜV SÜD Automotive GmbH, in normal operation no negative effects due to the use of RVS Technology transmission could be detected.


Oversat til dansk:
Brændstofforbruget og CO2 udledningen faldt i alle 3 testede VAG dieselbiler, sammenlignet med
de indledende målinger.
I henhold til resultaterne af de 3 testede biler, var der en reduktion op til 5,6 % på en af bilerne, med et
gennemsnit på 4,3 % for alle 3 biler.
Mens forsøget stod på ved TÜV SÜD Automotive GmbH, var der ingen negative effekter i forbindelse
med brugen af RVS Technology.

Den testede sorte Audi i forgrunden:
De testede biler

Det har været af stor betydning for os, at vi har fået en fuldstændig uafhænig test
udført af en af Europas største testcentre!
Og vi kan garantere for, at TÜV SÜD ikke skriver mere, end de kan stå inde for, og det har de heller
ikke gjort her.
Nu er det dokumenterede fald i brædstofforbruget jo kun en af mange fordele ved RVS-TEC. Andre fordele
er væsentlig bedre kompression, mindsker eller fjerner helt midslyde i motorer og gearkasser samt ikke mindst, at
RVS-TEC danner som bekendt et keramisk lag de steder i motoren, hvor der er slid. På den måde forlænges
levetiden også på din motor, hvilket jo også er en kæmpe fordel.
Jo længere tid der går, inden du skal have anden bil, jo mindre CO2 bruges der på at producere en ny bil/motor, så
alt i alt er der kun massive fordele ved brugen af RVS-TEC.

Hvorfor anvender producenterne af biler/motorer så ikke RVS, bliver vi tit spurgt?
Importøren i Danmark Søren Siggaard har et bud herpå:

"Nogle gange bliver vi mennesker drevet af vor sunde skepsis, og vi hos RVS bliver ofte spurgt om hvorfor bilfabrikkerne ikke anvender RVS, så de kan levere en slidbeskyttet motor.

Dertil kan vi kun svare, at bilfabrikanterne jo ville erkende, at deres motorer ikke er gode nok i forvejen, hvis de anbefalede eller oven i købet anvendte et produkt som RVS, så der er meget "politik" i spørgsmålet.

Vi ved dog alle, at alt mekanisk udstyr så som motorer, gearkasser, bagtøj osv. bliver slidte med tiden, selv om der er sket en meget stor udvikling indenfor olier og smøremidler gennem tiden i takt med at moderne motorer osv. skal yde mere og mere.

Det vil dog sikkert forblive ved drømmen at komme til at se RVS produkterne blive anvendt i produktion, men produkterne har gennem årene vist deres berettigelse i eftermarkedet, da det jo er bilejerne, som skal betale for reparationer og dyr brændstof. Derfor bruger vi mere energi på markedsføring overfor slutbrugere som dig, end vi gør på bilproducenter.

De vil af ovennævnte grunde sikkert aldrig gå ind og være garant for RVS teknologien."

Alt forhandles online på vores webshop.

Har du flere spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os på mail her,
eller ringe til os på: 86 81 81 43.

Med venlig hilsen
RVS-TEC
en del af
Industri Kemi ApS