24-09-2010
Med stor begejstring slutter jeg mig til gruppen af tilfredse brugere af Jeres produkter.
Jeg har "rvs-renoveret" dieselmotoren i min bil (Ford Transit, årgang 1991, 2,5 l. diesel, kørt km: 263.000). Det er helt fantastisk, hvad rvs-produktet D6 har gjort ved motoren. Det er som at få en helt ny motor, både hvad støj (før lød den som et maskingevær - nu lyder den som en velsmurt symaskine!!) og hvad kræfter angår. Den er både blevet hurtigere og har fået meget bedre acceleration. - Helt fantastisk og kan absolut anbefales!!
Og nu til servostyringen, som nærmest var helt stået af, det var nærmest som at køre en af de gamle Land Rovere helt uden servostyring (hvis nogen da har prøvet / kan huske det!?!): en gang rvs-p2 gjorde underværker, men først da jeg, ud over p2'en yderligere kom 20 ml D6 i, hjalp det helt fantastisk. Nu er det som om servostyringen er blevet fornyet (og den kan selv rette op igen!!!).
Helt igennem nogle fantastiske produkter -
Tak for det!!
Hilsen fra
Asger Funder Markussen, Fredericia.


26-07-2010      
Hej Søren her er en opfølgning af min 2 omgang brug af
RVC Technology af min motor på min BMW. Den er blevet en helt anden motor nu!! Helt utroligt hvad forskellen er fra før bare lyden nu ved start af motoren den lyder bare så skide godt!! Den rykker bare for vildt nu når jeg træder pedalen i bund holdaop! Jeg regner med at den skal have en 3 gang senere når der skal skiftes motor olie, så skal den lige have en oil Flush ( EXF 10 ) først. Har sagt det til mange af mine bekendte om jeres produkter,at de bare virker utrolig godt! De holder hvad i skriver om jeres produkter! MVH Lars

04-06-2010
Jeg prøvede RVS motorrenovering første gang for nogle år tilbage, da jeg havde en Mercedes diesel, med km. 200.000 på tælleren. Jeg mærkede meget hurtigt en bedre motorgang, og markant mindre vibrationer.

Siden hen har jeg skiftet bil til benzin motor, 6 cylindret. Jeg kører cirka km. 60.000 om året, og gav denne bil første behandling da den havde gået omkring 150.000. Den kører og lyder som en ny. Selv autoriseret værksted finder motor i meget fin stand! Bilen er nu tæt ved km. 280.000, og jeg har netop gentaget behandlingen, med henblik på at beholde en sund motor.

Kan kun anbefale RVS motorbehandling.

Peter Karlsen
Vojens

26-05-2010

Hej Søren Siggaard,

Tak for bekræftelsen.

Jeg må desværre lade min næsten 28 år gamle Opel Kadett Caravan 1982 1,2S lade livet efter
509000 km grundetfor mange kommende rep. Ny forrude, udslidte nummerplader, Politiet standser mig
grundet det, nye forskærme, nye stolper efter 16 år, nye paneler efter 14 år, maling o.s.v.

Derfor har jeg købt en Opel Astra Caravan 16v  1600  1996 - 220,000 km og det er til den, jeg vil give en omgang RVS og ny fuldsyntetisk olie. Det er vel OK ?

Jeg plukker den gamle Kadett for alt brugeligt incl. 1,2S motor og gearkasse. Den kører, som om alle 60 HK stadig er hjemme - grundet RVS !!

Jeg har stadig en Kadett 1,2S hatchback nu 228.000 KM, som fruen kører i. Den er for længst dobbelt-
behandlet med RVS og kører kanon !

Svar lige tilbage, hvis der er noget specielt med RVS og 1,6 16 ventilet opel motor !!

Med venlig hilsen

Lau Boisen
Grevevej 45
2670 Greve
Tlf. dag: 43 27 10 62

Svar til ovenstående:

Der er ikke noget specielt i forhold til 1,6 16 ventilet opel motor, så du følger bare den normale
fremgangsmåde for en
RVS-behandling.

Med venlig hilsen
Steffan Siggaard
Industri Kemi

21-05-2010

Hej Søren Jeg må sige at jeres produkt G6 RVS er utrolig godt har givet min Bmw 523i 525 tuoring årg.00. Købte den her i foråret. Dens motor har gået nu 357000 km dens tidligere ejer fik den hjem fra tyskland for 2 år siden som en diesel. Men han lagde benzin motoren i med en almindelig gearkasse. Men fik ham så til at ligge en steptronik automat gearkasse i som har gået nu 125000 km + bagtøj. Derfor har jeg ledt efter et produkt som jeres for at ville forbygge problemer og det må jeg sige at det gøre helt utroligt!!! Den starter helt anderledes og lyder fantastisk når man køre!! Det er det bedste jeg har gjordt det vil helt sikkert spare mig penge på længere sigt!! Det er bedst at forbygge symtommer på slid OG DET GØR DET!! Mvh Lars

10-03-2010
”Hej Søren"

 

"Jeg kan supplere med fortsættelsen af min historie. For præcis et år siden gav jeg min Toyota Avensis 2,0 TD med dengang 360.000 km på tælleren en RVS behandling. Jeg skrev til dig kort efter at jeg havde oplevet en særdeles mærkbar ændring af motorgang, start og trækkraft. Nu er der gået et år - Avensis´en rundede i morges 420.000!!!! Og den går fortsat som en drøm. Starter øjeblikkeligt når nøglen drejes og går helt roligt fra første sekund. Det er intet mindre end fantastisk. Nu skal jeg snart skifte tandrem og det gør jeg og så går den nok 100000 mere. Der er intet gjort ved den motor nogensinde ud over olieskift (altid 5/W40) og almindelig vedlighold filterskift mm. I går var jeg ude at prøve en tilsvarende fra 2001 med 263000 km bag sig. Godt nok en anden type motor (D-4D) men alligevel. Den gik væsentligt ringere end min og var ikke nær så startvillig." 

Kort sagt - jeg er imponeret og jeg anbefaler dette produkt til ALLE jeg kender...

Mvh Jacob Madsen”

Løbende tilbagemeldinger fra en af vore kunder som har behandlet sin mazda 2,5 v6.
Michael Willumsen:

18-08-2009
Hej Steffan
 
ca.300km brændt af og nu hel klart en bedre sound fra maskinen - nu begynder den at lyde som en turbine
ved de 4000 omdr. på motorvejen over fyn - men der er stadig en smule lejestøj tilbage v/start af maskinen
men det blir mindre og mindre - håber jeg når at give den 2. omgang fredag - da den står langtur i weekenden
(middelfart - Malmø) og retur + lidt sightseeing når vi nu alligevel er på djævleøen.
 
31-08-2009
Hej Michael, har du en foreløbelig konklusion?
 
Jo seføli' da, og når jeg tænker på motorens tilstand ved start af kuren
er der slet ikke nogen tvivl - det virker - men kan det holde ???
det er det meget spændende ved det - og med mit kørselsbehov
i det daglige er det hurtigt afsløret - hvis den overlever 10.000 km
så klapper jeg i mine små hænder - til den tid regner jeg med
at smide en nyere og kraftigere maskine i bilen (ca. midt november)
skal lige ha' råd til det.........  ;-)
Det kan måske være at jeg udskyder udskiftningen hvis den bare
kører som den skal hvis den holder til 100.000km svarer det for mit 
vedkommende til ca.1,5 år på vejen  
 
PT er der stadig lidt lejestøj når jeg starter om morgenen, det er
væk efter nogle få sekunder og så kan der stadig forekomme lidt
lejestøj indenfor de første 5 min. kørsel, men det er mest når jeg
gir den for lidt "mad" - når den først er varmet op til driftstemp.
kører den som en v6'er skal - tilpas brummelyd i de lave omdr.
og lyden fra en turbine når den er over 4000 omdr. og masser af
trækkraft følger uden problemer både bmw og audi ude på striben
(min 4 sporede private racerbane tværs over fyn)   ;-D
 
Indtil nu har jeg kørt knap 1000km uden problemer.
Jeg havde maskinen skilt ad inden start af kuren pga. en defekt
krumtap der blev lagt en anden brugt krumtap i som der overholdt
tolerancerne sådan nogenlunde - lejepander var slidt, så man kan sige
at det er en skrap test af midlet - og når jeg får den "nye" motor vil jeg
rykke den gamle fra hinanden for at se virkningen af midlet og er det godt
så kender jeg lige en 3 - 4 biler der godt ku tåle en omgang..........
 
Foreløbig konklusion:
 
det virker - men holder det -
 
mvh Michael
 
22-09-2009
Tilbagemelding:
 
Hej Steffan
 
Jo den kører endnu, har kørt omkring 3000km og har prøvet den ved sit max på 7000omdr. uden så meget som en forkert lyd -
der er dog stadig en lille smule lejestøj ved koldstart men er væk på nogle få sekunder....... så min konklusion nu er at havde jeg
kørt den uden rvs så var den nok stået af igen - min tvivl er væk det virker også på en motor der har nogle dårlige lejer og et
olietryk der kunne være bedre - trækkraft ved motorvejsfart er ok (overhaling) - sejtræk i lave omdr er ok uden mislyde........
der er kun en ting jeg har skullet vænne mig til, og det er at når jeg kører pænt stille og roligt så kan jeg næsten ikke høre motoren
det er først ved omkring 4000 omdr at man kan høre "turbinen" arbejde ude foran, men det nok fordi jeg har altid haft noget
gammelt "skrammel" at køre i hvor isoleringen ikke er så gennemført som i mazdaen.
Ja jeg har lige en bil mere der skal ha' en tur, men skal lige have skrabet lidt guldstøv hjem til huset først.
 
mvh
michael willumsen

29-12-2009
Seneste tilbagemelding fra Michael:

Hej Steffan
 
Lige en god melding her fra Middelfart.......mazda 626 2,5 v6
 
Jeg lovede jo en opfølgning på på RVS kuren...........
 
På nuværende tidspunkt har jeg kørt ca. 15000km med varierende hastigheder høj som lav,
har haft et par langture på over 1000km osv. osv. motorvej og landevej i en køn blanding...........
og resultatet ja - jeg skrev at jeg var tilfreds med 10000km på klokken så jo jeg er yderst tilfreds
selv her i kulden starter den perfekt - summer blidt - ingen lejestøj - (var forresten en slidt servopumpe)
når jeg kører pænt stille og roligt kan jeg få den op på 12 - 13 km/L, når der blir sparket til dyret
6-8km/L med et godt spark i r-------n , så nu får den lov til at overleve i bilen co2'en er på 0,02
så det kan ikke være bedre.
 
Kan i nu have en god jul og et godt nytår
 
Med venlig hilsen
 
Michael Willumsen
Middelfart

Februar 2009
Hej Søren

Min gamle Peugoet 205 GRD 1.8 Diesel fra -89, havde kørt ca 223.000 km. Da jeg begyndte at lægge mærke til hvordan folk holdt afstand til mig, når jeg trådte på speederen, især ved en overhaling på motorvejen. Jeg havde skruet lidt ned for pumpen, men det hjalp ikke synderligt på problemet. Så ved et rent tilfælde falder jeg over denne hjemmeside.. og efter megen overvejelse/skepsis samt en meget venlig og yderst overbevisende samtale med dig - købte jeg en T3 til min gearkasse, som på daværrende tidspunkt havde en del klassisk peugeot-knurren samt træghed over sig. Jeg nåede kun ca EN kilometer, efter det var hældt i, før'end at jeg med stor overraskelse og glæde kunne konstaterer at min gamle skrammelkasse nu kørte meget mere let i gearene. Så fat i knoglen igen for at ringe tilbage og få bestilt 2 gange D6, til motoren. Første D6 i motoren ved 224483 km. Og ved 224818 km. kom der først Oil Flush og derefter frisk olie/filter samt anden behandling i. Og sikke den kan den gamle spand. Nemmere koldstart, meget mindre diesel-tikken, mindre støj, færre vibrationer, mere rolig, bedre træk og noget mindre sort røg. Den røg stadig lidt når jeg trådte til, hvilket jo er forståeligt nok, med alle de gamle sodrester der havde bygget sig op. Så ved ca 228000 fik den Diesel + i tanken og kort efter DIP3. Det fik den til at gå endnu mere roligt og en ubehagelig "hul"  resonans-lyd fra dieselpumpen (ved flere forskellige specifikke omdrejningstal) forsvandt efter ca 1000 km. Nu har den så gået 235920 km. og har for nyligt fået Intake Clean til at rense lidt mere ud. Og det kan mærkes både på koldstart samt kørsel, den anden klassiske fejl for Peugeot er nemlig en rykkende acceleration ved lave omdrejninger, hvilket også er blevet mærkbart reduceret..... andre billister holder heller ikke længere samme afstand, som de plejede :o)
Genratoren og Blæseren til kabinen har begge fået et ordenligt pift med
Chain Treatment, hvilket fjernede alle de lyde som ellers kendetegner gamle biler.. dvs min :o)  Vacuum-pumpen som på en diesel sidder og hjælper bremseforstærkeren, var også blevet lidt død i det (mærkelige lyde). Og koster ca 3500. hos Peugoet. Den fik ca 1/3 af G2 til 255 kr.  Og så virkede den fint igen!  Kører nu ca 1-1,5 km længere i gennemsnit på literen. Dvs. kører nu lidt længere på literen her om vinteren med RVS, end jeg før kørte om sommeren uden.
Ud over disse RVS-behandlinger har jeg forinden pudset og nusset med bilen, så alle gummipakninger og ophæng samt diverse mekaniske dele er blevet efterset, så jeg nemmere kunne lokaliserer de mislyde som bilen havde. Herved har det været klart og tydeligt hvilken effekt RVS har haft. Og jeg kan kun anbefale alle disse produkter, som uden tvivl har gjort den daglige køretur til en langt større fornøjelse, samt hjulpet med at holde de dyre reparationer på afstand :o)

Mvh
Thorbjørn

Mailkorrespondence med kunde i februar 2009:

Hej 

Jeg har købt RVS ind til en motorrenovering, men er blevet lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gøre i mit tilfælde.
Bilen er en Toyota Avensis 2,0 TurboDiesel. Den er fra 1998 og har kørt 360000 km. Den kører pt. upåklageligt, men jeg fornemmer, at den har mistet noget effekt og den ryster i tomgang og men accelleration kan der også forekomme resonanslyde, som ikke altid har været der. Derfor har jeg besluttet mig for at den skal have en gang RVS og med alle de fine anmeldelser på din hjemmeside, ser jeg meget frem til resultatet.
Da motoren for ca. 60-70000 km siden har fået Swedol, som jo indeholder teflon har jeg også købt en gang
Oil Flush som jeg vil indlede behandlingen med. Her kommer mit spørgsmål ind. Hvis jeg starter med Oil Flush, så skifter jeg jo efterfølgende olie og filter, men der står i vejledningen at RVS fungerer bedst med gammel slidt olie af hensyn til friktionen. 
Hvad skal jeg så gøre? Skal jeg Lave
Oil FLush behandlingen og så køre et par tusinde km inden jeg starter RVS behandlingen, eller skal jeg vælge en ringere olie end normalt (jeg har altid brugt 5W/40).

PS! Jeg kører til Norge på søndag (samlet tur på 2500 km) så det havde egenlig været perfekt at behandle motoren inden og under denne tur, dog ved jeg ikke hvordan det vil virke med kulden (ned til minus 20 pt).
    
Lad mig venligst høre dine anbefalinger.
Med venlig hilsen
Jacob Madsen

Hej Jacob 

Jeg synes, at du skal starte med
Oil Flush, olie og filterskift. Derefter starter du, og når motoren er driftvarm med den nye olie, kan du tilsætte 1. gang RVS. Vi har lavet masser af 1. behandlinger i ny olie med godt resultat. I princippet er det rigtigt, at RVS reagerer bedre (læs hurtigere) i gammel olie, men jeg anbefaler altid, at man anvender den oliekvalitet, som motorproducenten anbefaler. Det kan da godt være, at RVS reagerer knap så hurtigt i ny olie, men så virker det bare over længere tid, så dit resultat bliver det samme på sigt.
Den indre friktion i motoren, (som RVS bruger) er helt sikkert også tilstede, selv om det er koldt. Jeg tror også, at du vil opleve lettere koldstarter efter RVS behandlingen, selv i kulde.

  Med venlig hilsen / Kind Regards
  Industri Kemi ApS
  Ebstrupvej 2, Sejling
  DK-8600 Silkeborg
  Søren Siggaard

Notat fra tilfreds kunde ved genbestilling d 7/11-2008

 Allerede efter 800 km kører min Camry 3,0 fra 94, km 215000 , godt 1,5 km længere på literen og lyder tjaa af ingenting støj. Nu skal den have 2 beh. inden længe og gearkassen også. Min brors Saab 9000 turbo får lige samme tur. Det vil helt sikkert få alle 280 heste frem i den. Jeg har arbejdet i 20 år med alle former for hydraulik, og har i den tid  skrottet utallige pumper hos kunderne. De bliver simpelthen slidte og tit ofre for kavitation. Kunne man ikke forske lidt mere i at fremhæve bioolier til industrien, spare lidt på de alm. additiver (ca 3%). Hydraulik kører bedre på disse (min erfaring) og tilsat RVS er jeg sikker på vi når et langt stykke med miljøet, det virker jo helt vildt ;-).

Peer Klausen
Skjerbovej 
5750 Ringe

 
Hej Søren
Hermed tilbagemelding omkring RVS behandling af min Peugeot Boxer

Nå, men jeg vil kravle lidt til " korset" ...........  Min boxer har
fået hele turen....... RVS i motor , indsug rens og Diesel +... først
300 km. med dobbelt portion
Diesel plus i tanken.... og har lige fyldt den i dag med alm.
Dosis.....

OG........... den der lyd ( hylelyd vi snakkede om ) tja.... den er væk
:-D   fuldstændigt..........  Den er blevt NOGET mere kvik !!!   ja jeg
vil sige at der nu ikke er nogen forskel på om den er tom eller fuld med
vores musik anlæg / grej...  DEJLIGT....

Jeg regner med at få skiftet olie igen i denne uge og få det sidste RVS
i.....

MVH - Lars plovmann - Skive

Til RVS-TEC

Indrømmet. Jeg var lidt skeptisk. Men det skulle nu alligevel prøves.
Det var lidt interessant at se om der bare var tale om tom snak.

Bilen, en Fiat Punto 75SX fra 95, havde jeg på rullefelt inden kuren
blev igangsat.

Dengang viste tallene 71.9Hk/5588Rpm & 101.7Nm/4139Rpm

RVS kuren er den eneste optimerende faktor siden da. Benzintypen er den
samme. Tændrør er de samme.

Idag viste tallene 76.0Hk/5408Rpm & 106.0Nm/4193 (databladet siger 73Hk
& 106Nm - så det kan jeg jo ikke være andet end tilfreds med.)

Så trylledrikken har altså hjulpet - tak for det.


Venlig hilsen,
Jacob Dall

Hej Søren.

Jeg vil med denne mail gerne fortælle lidt omkring hvad jeg har erfaret ved brug af
G4 RVS olien.

Jeg har en ældre Mazda 626 1,8 Glx fra 1993, og den har lige rundet 210.000 km. Vi har haft den i 4 år, og har kørt cirka 100.000 km i den.
For lang tid siden begyndte mine ventiler at klapre, og jeg syntes, at bilen var blevet lidt "træt" i motoren. Jeg snakkede med et aut. Mazda værksted omkring dette. Deres forslag var, at jeg skulle bruge en anden olie end den, som der var brugt. Problemet var bare, at det var værkstedet selv, som der sidst havde skiftet oile. Men nok om det.

Jeg fik købt dit produkt
G4, og gav bilen 2 behandlinger som forskrevet, og mine resultater er som følger:
 
Der er ingen klapren ude foran, og tomgang er helt i orden. Jeg kan mærke, at der er kommet mere "spark" i motoren efter sidste behandling. Jeg har endnu ikke testet min brændstof økonomi,
men jeg håber naturligvis også, at den er forbedret.

Jeg har kun stor ros for dit RVS produkt og for din vejledning. Når sæsonen for motorcykel starter op igen, vil jeg give min gamle Honda CB 750 fra 1983 samme omgang.

Jeg kan klart anbefale dette produkt til andre.

Med venlig hilsen Kristian Andersen, Aalborg
 

Fra en af vore samarbejdspartner. 

Som nævnt andetsted på dette forum, har vi igen oplevet positive effekter af RVS-technology (for mere info se: www.fischer-saab.com under "RVS-Technology).
Denne gang er bilen en saab 9000 2.3 turbo fra 1991, model 92 med automatgear. Motoren havde støj fra en ventilløfter, ligesom denne ikke kunne holde fuldt ladetryk. Efter brug af RVS-produkt i motoren og dermed har foretaget en kemisk motorrenovering, har bilen mistet ventilløfter-støjen, ligesom fuldt ladetryk er genfundet. Ladetrykket er genfundet grundet den mindre støj, idet motorstyringen må have opfattet støjen som tændingsbanken, og dermed har justeret ladetrykket ned.
Ejeren af bilen har valgt at følge vejledningen fra producenten om, at give bilen anden behandling, idet resulaterne har været så positive som det er tilfældet.

Andet eksempel er en VW lupo 3L diesel. Denne bil har opnået væsentligt bedre økonomi end før behandlingen. Tidligere gik denne bil 31km/l, dette er øget til 35km/l efter første behandling med
RVS-technology! Kunden kører samme lange strækning på arbejde hver dag, og har hermed optimale betingelser at teste økonomien på.

Vi har hermed svært ved at forholde os negative til produkterne. Dette viser sig også i undertegnedes T8'er, der ved sidste tankning efter primært landevejskørsel med kraftige overhalinger, har gået 12.5 km/l. Jer der kender til denne motor ved, at det langt fra er hverdagskost, at en sådan bil med k-jet indsprøjtning kan køre så langt på literen.

Døm selv om ovenstående resultater er bevis nok, ellers kontakt os for mere info. Vi søger lige nu efter biler der vil indgå i et samarbejde for at bevise forøgelse af kompressionen samt forbedringer i økonomien efter brug af vores produkter.
Kontakt os gerne for mere info,
Mvh,
Daniel Fischer
tlf: 2072 7478
www.fischer-saab.com

Hej Rvs

Jeg vil lige fortælle min oplevelse med jeres produkt. Jeg vil lige starte
med hvilken bil jeg har.
Det er en BMW E34 520I, som har gået ca. 268.000 km .
Først vil jeg give en kæmpe ros til jer. Det er virkelig et produkt, der virker.
Min
motor og gearkasse + bagtøj har virkelig fået et nyt liv. Jeg startede
med motor og bagtøj. De fik den første behandling, og jeg kørte de første 300 km over 3 dage. Jeg kunne virkelig mærke, hvordan motoren ville trække igen, og den blev helt rolig i tomgang. (en meget stor og mærkbar forskel) Anden omgang fik den en dag, jeg skulle til Jylland (omkring 400km i et træk), så jeg tilsatte anden omgang og tog af sted. Jeg må indrømme, at jeg lå over hvad anbefalet er .omkring 4000-4500 omdr. (håber ikke det har nogen betydning) !!ELLERS MÅ I GERNE SIGE TIL!!. Da jeg nåede frem, var alle mislyde og tikken fra motoren væk. Den stod helt ren, og nu kører den som en drøm igen, masser af kræfter og nm. og en sund lyd. Så mange tak . I har givet mig en ny motor for 1000kr : ) Har lige et spørgsmål her til sidst: Næste gang jeg
skifter olie, skal jeg så tilsætte en
G6 RVS
igen?? og hvor lang tid holder
det?? 
Med venlig hilsen Christian Myrwick.

Svar til ovenstående: Det er ikke nødvendigt at behandle med RVS igen de første 100.000 km, hvis man har gennemført en motorrenovering, dvs 2 x behandling jvfr brugsanvisningen. Vi har behandlet racerbiler, som bestemt ikke kører med 4-4500 omdr. under indkøring, men må stadig anbefale, at man som hovedregel holder sig til brugsanvisningen.

Mvh - Søren Siggaard

Industri Kemi ApS

Hej RVS-tec

Her lige en ref. på den behandling jeg gav min motor
 
Bilen er en Lancia Thema Turbo ie 16V SW fra 1991
Den havde på det tidspunkt jeg påfyldte rvs kørt 254000 km og havde en meget metallisk rumlen i tomgang, nærmest som om der var meget slitage i nogle bevægelige dele, vidste ikke hvilke eller hvor, det kunne ikke umiddelbart lokaliseres.
Efter påfyldning forsvandt ca 80-90% af rumleriet fra motoren i løbet af 1 -
2 dage, dog ikke de sidste ca. 10% som efterfølgende viste sig at være en
remstrammer til tandremmen der var helt slidt op, den blev skiftet ,
hvorefter motoren blev helt tyst i tomgang.
Efterfølgende kørte bilen ca. 1 km længere pr. liter ved langturskørsel, ved
fuldlast og ved rimelig hård belastning, og derefter har den holdt ca. 1 km
mere pr. liter ved blandet kørsel de sidste 5000 km samt en meget bedre og mere rolig motorgang og bedre koldstart. Så produktet virker selvom jeg var meget skeptisk, da jeg købte det, tanken var jo lidt om det egentlig bare var en gang Swedol der blev hældt på, men det er det absolut ikke, effekten er mærkbar næsten med det samme, ikke i voldsom grad men det kommer lidt efter lidt efterhånden som motoren har kørt lidt km med produktet iblandet i olien.
Skal der være kritik af produktet kan man sige at 2 behandlinger a 3-500
dkk pr. gang er meget, men på den anden side hvad koster det at renovere et topstykke ?
 
Finn Christensen
Kammergavevej 27
4190 Munke Bjergby

 

Hej Søren
Du vil gerne have at jeg fortæller mine oplevelser med jeres olie.


Den første flaske var til min gamle bådmotor en Marstal med steng oliesmøring, dette blev påfyldt sidste efterår og efter dette har den hele vinteren startet første gang og ingen lyde. Meningen var at motoren skulle været udskiftet i foråret, men den kører faktisk så godt så det bliver først til vinter at den ryger ud.

Den anden flaske var til gearkassen på Marstalen, da vi havde hældt dette på og havde kørt nogle timer forsvandt der en masse lyde, men til gengæld kan vi nu høre at motoren trækker vejret igennem karburatoren og ingen problemer med gearskift

Flaske nr. 3 var til motoren på min Astra 1,6 97 180000 km.
Inden da lå benzin forbruget på ca. 13,7 km/l men efter en tankfuld benzin
er vi oppe på at køre 15-16 km/l og ingen støj fra motor, det er dejligt at køre bil uden støj.

Flaske nr. 4 
var til min fars bil Nissan 1,6 97, og han genfortæller det samme som jeg skriver om flaske nr. 3 - ingen støj, og han kører 1,5-2,0 km/l længere på literen

Jeg må sige, at det er det bedste produkt, jeg ind til nu  har prøvet i de 26 år som mekaniker.

Venlig Hilsen

Bjørn Bøgh

Sent: Thursday, June 09, 2005 11:37 PM
Subject: RVS

Hej
Jeg havde et spørgsmål ...
Når der står i
brugsanvisningen : 300-400 km undgå overbelastning og kør ikke for stærkt 

Det jeg tænkte var at : jeg har købt det til min motorcykel og den har jo nogle højere omdrejninger i forhold til en alm. Bil. Jeg har feks. et max på 11500 o/min hvor en normal bil har ca 6000 ....Dvs. når jeg køre roligt er det ca 4000 o/min ..... over halvdelen af en normal bil...
Spørgsmålet lyder så : hvad skal man regne med og holde sig til ??

MVH 
Leif Olsen
J. B. Olsen A/S


Hej Leif
Der menes, at man ikke skal køre ræs, men køre "normalt". Disse produkter bliver også anvendt indenfor motorsport, og her kan man jo ikke køre pænt, men jeg mener, at det mere er en anvisning om at køre moderat de første kilometer. Kør du roligt de 6000 omdr.

Med venlig hilsen / Kind Regards
Industri Kemi ApS

Søren Siggaard
Tlf +45 86818143 - Mobil +45 40264619
Fax +45 86818153
Mail:
ssig@industrikemi.dk

www.industrikemi.dk

Hej Søren 
Tak for svaret ..
Nu har jeg kørt over 400 km og er begyndt at lukke lidt mere op for gassen ....
Jeg er imponeret . ! Allerede ved de første 100 km kunne jeg mærke hvordan gearskiftene blev meget blidere .. Nogle gange kan jeg faktisk ikke mærke at jeg skifter..
Nu har jeg ikke kørt motortest men jeg føler heller ikke at jeg har behov for det jeg er blevet overbevist om at produktet virker ....STOR ROS
Det er helt klart noget jeg vil og tør anbefale andre ..

Venlig Hilsen
Leif Olsen