Genskab kompressionen på din motorcykel!
Du sparer op til 5,6 % i brændstofforbrug,
læs mere her, TÜV testet!

  • Undgå dyre mekanikerregninger.
  • Du kan gøre det selv.
  • Motorer med op til 50 % effekttab kan renoveres med RVS-TEC.
  • Du renoverer mens du kører, ingen spildtid.
  • En renovering holder i 100.000 km. 
  • Det skader ikke motorcykler med vådkobling, læs nederst på siden.
  • Læs her i PDF format da Veteranposten testede RVS i en Honda Mc.
Vi har gennem tiden opbygget en detaljeret viden og erfaring om RVS-TEC og dens egenskaber, og på den måde hjulpet masser af motorcykelejere til at få mere ud af deres motor. RVS-TEC til din motorcykler, en rigtig god investering.

Husk også at vi har kædespray med RVS-TEC.

For info omkring hvordan og hvorfor det virker, kan du læse mere under
"Sådan fungerer RVS".

RVS forhandler til motorcyklister, www.tekcoach.dk

Kort fortalt ligger RVS-TEC en meget tynd super stærk keramisk skal/hinde på de maskindele, som der er
friktion på, hvilket betyder at delene bliver som nye, og derfor kraftigt forbedrer kompressionen.
Dette gøres ved hjælp af den varme motorolie, der fungerer som bæremiddel for RVS.
RVS er et "intelligent" produkt, hvilket vil sige at når RVS kuren er færdig, stopper behandlingen af sig selv.

Forebyggende behandling:
En ny eller en næsten ny motor op til 40.000 kørte km, kan behandles med RVS-teknikken i forebyggende øjemed. Det betyder, at på 100.000 timers kørsel slides der ikke på maskinens friktionsdele, men kun på det metalkeramiske lag. Maskindelene forbliver som nye, og til og med bedre end de var som helt nye, takket
være det metalkeramiske lags enestående fysiske egenskaber.
Behandlingen gennemføres i EN ETAPE 1 sæt. Se instruktionen nedenfor.

Brugsanvisning motorrenovering

Fuldstændig renovering:
Har din motor kørt over 40.000 km skal der en RVS renovering til.
Den består af 2 etaper, og er
ikke væsentlig sværere at udføre end blot 1 etape.
Når du er færdig med en fuldstændig renovering, holder renovering ligeledes i 100.000 km.
Behandlingen gennemføres i 2 ETAPER af 1 sæt. Se instruktionen nedenfor.
Brugsanvisning motorrenovering

Gevinst ved RVS-TEC:

Genskabelse og slidbeskyttelse af samtlige friktionsdele.
Motoreffekten stiger op til producentens angivne værdier.
Brændstofforbruget falder med 5-13 % under kørsel, og op til 30 % ved tomgang.
CO- og HC-værdierne i udstødningsgasserne reduceres med 10-40 %.
Olieforbruget sænkes.
Mislyde og vibrationer mindskes mange gange.
Vinterstart lettes, og slidtagen ved koldstart sænkes radikalt.
Olietrykket ved tomgang stiger med 1-1,5 kg/cm².
Kompressionen i cylindrene stiger med op til 20 % og udjævnes.
Kørestrækningerne mellem serviceintervallerne kan fordobles.
Muligheden findes, for at køre op til 200 km helt uden olietryk (ikke med hydrauliske ventilløftere).
Behandlingseffekten holder sig i mindst 100.000 km.

Mangler du svar på nogle spørgsmål, så skriv endelig til os her, eller ring til Industri Kemi på 86 81 81 43.

Her ser du vores RVS-TEC benzinprodukter.

G2 står for at der højeste må være op til 2 liter motorolie i motoren, G4 for op til 4 liter motorolie og 
G6 for op til 6 liter motorolie i motoren.

Ved at trykke på køb, kommer du automatisk ind på vores webshop, www.weboil.dk, hvor vi forhandler
RVS-TEC, samt en masse andre produkter.


RVS Technology® Treatment til BENZINMOTOR
    Pris pr sæt  
Artikel   exl. moms inkl. moms  
G2 Olievolumen i motor max 2 liter 257,60 322,00 Køb 
G4 Olievolumen i motor 2-4 liter 317,60 397,00

Køb 

G6 Olievolumen i motor 4-6 liter 457,60 572,00

Køb 


Motorcykel med vådkobling.

Mange af vore kunder frygter, at en RVS-behandling af MC-motor med fælles oliebad i motor og gearkasse vil resultere i en glidende kobling. Man skulle ganske rigtigt tro, at RVS behandlingen vil reducere den friktion, der er nødvendig mellem lammellerne og skiverne.
Det sker ikke!

Hvis man ser nærmere på koblingens opbygning, findes der lameller lavet af en fiber-lignende materiale, som igen er i kontakt med metal-skiver. I tilfældet med RVS-TEC bliver det aldrig et problem for denne type af friktion, idet RVS teknologien ikke kan hæfte på sådanne slags fiber-materiale. 

RVS-TEC laget bliver dannet på alle slid overflader, hvor metal møder metal. Dette fører til en generelt bedre/nemmere bevægelse i aksial retning, og resulterer i en kobling, som har lettere ved at arbejde og dermed fungere bedre. 
Vore kunder oplever, at deres kobling får et bedre greb.



Kobling fra svensk


Motorrenovering til din motorcykel klik her.

En lille historie fra det virkelige liv:

15 juni 2009

Hej Søren.
Jeg må sige at RVS (
G4 RVS Technology ) er et produkt der virker og holder hvad det lover. Jeg har behandlet min Yamaha R1`er, der har kørt ca. 40.000 km.
Som anbefalet fik den 2 behandlinger, og "kørt til" som beskrevet.

Vi er to som skiftes lidt til at køre på den. På et tidspunkt havde vi glemt, at den havde fået denne RVS behandling. Vi kunne ikke rigtig finde ud af, hvorfor den pludselig gik så godt. Den trak hurtigere op til 275 km/t og uden at miste pusten. Har ikke prøvet top endnu.

Den er helt klart blevet hurtigere, og det påvirker IKKE koblingen, hvad jeg ellers havde frygtet lidt. Kan klart anbefales. Det billigste tun, du kan få til din MC.

Venlig hilsen
Benny Stoltz
4690  Haslev