RVS-TEC - Gi´ din motor det glatte lag..

Her på RVS-TEC vil vi gerne dele både erfaringer, nyheder og gode tilbud med jer.
Derfor udsender vi løbende nyhedsbreve som udkommer når vi har noget fornuftigt at fortælle.

Meld dig til her, eller i toppen af siden til venstre under RVS Technology logoet.

Det vil altid være muligt for dig at framelde nyhedsbrevet, enten ved linket som er i bunden af nyhedsbrevet, eller ved at maile til os på:
mail@rvs-tec.dk

Med venlig hilsen
RVS-TECHNOLGY

Sidste nyhedsbrev.

Af Søren Basse fra Bornholm marts 2013:

Kompressionstest før /efter RVS-tec behandling.

Jeg kan godt lide facts i stedet for blot fornemmelser, så da jeg i 2006 besluttede mig for at prøve et kompressionsforbedrende produkt, aftalte jeg med mit lokale værksted (Rø Auto, Bornholm) at de foretog de to nedenfor viste kompressionstests.

Resultatet var så forbavsende, at jeg straks rundsendte det i min familie.
Før/efter:

Test fra 2006  

I forbindelse med ING artiklen (2011) ”Hvad blev der af den fuldkeramiske forbrændingsmotor”

Ing.dk/artikel/124281 var der megen snak frem og tilbage uden ”hard facts”.

Jeg lagde derfor midlertidigt den nedenfor nævnte artikel med kursiv på min ”Videnskabsteori” blog, hvilket resulterede i utrolig mange besøg på bloggen.

Da Jeg nu i 2013 igen skal have min gamle Mazda, med nu 257900 km på tælleren til syn, besluttede jeg mig for at gentage mit ”½ videnskabelige eksperiment”. Jeg fik foretaget en første kompressionstest og den var mildest talt ikke opmuntrede, idet cylinder 3, som det ses nederst til venstre, nærmest var stået af.

Så fik jeg skiftet olie og hældte en enkelt flaske RVS på motoren, og det gav efter yderligere 2000 km det viste opløftende resultat nederst til højre.

Jeg formoder at cylinder 3 ikke har været decideret skadet, men at den har været sodet til.

Ved at studere rækken af gamle tændrør, som jeg trofast blot har lagt i en kasse gennem årene, kunne jeg se, at det ene tændrør i hver pose er mere slidt end de andre, det er altså en gammel fejl som blot er eskaleret!

Hvad årsagen end er, formoder jeg at resultatet af testen vil have ”Motorbloggen's samt besøgende på www.rvs-tec.dk's læsers interesse.

Her billedet af Mazdaen.. 
Mazdaen der har fået genskabt sin kompression

Kompressionstest fra 2013:

Test 2 Test 3

Artikel fra 2006:

Min bil er en Mazda 626 fra 1997 som havde kørt 186000 Km. Denne kompressionstest viser forskellen på min motor før den blev behandlet med det nye produkt RVS Technology Treatment og efter den var behandlet og havde kørt yderligere 2400 Km.

Det indre
af motoren er altså nu så godt som ny!

Det lyder for godt til at være sandt og hvis jeg ikke selv havde fået testet bilen ville jeg have haft svært ved at tro det.
For under 800 Kr. får man hvad der svarer til en nyrenoveret motor!

Behandlingen skal ikke gentages de første 100000 Km!

Da jeg inden jeg købte produktet talte med importøren var han slet ikke optaget af at overbevise mig om at det virkede (for det gjorde det jo!) det han brugte energi på var at forsikre mig om at han til dato, efter i to år at have solgt adskillige tusinde doser ikke havde haft nogen klager over at det skulle have utilsigtede effekter.

Der er i øvrigt knyttet en ansvarsforsikring (i Finland) til produktet.

Se i øvrigt på firmaets hjemmeside www.rvs-tec.dk

Brøddegård d. 26/4-06.

Held og lykke

Søren

Tilgiv mine manglende evner til at kopiere testpladerne ensartet fra de pdf filer som jeg havde lagt dem på!

Til forskel fra i 2006 hvor der ikke gives en forklaring på hvori behandlingen bestod, indeholder informationsindlægget (og RVS-tec) hjemmeside nu en beskrivelse af flaskens indhold og hvorledes de havde fundet frem til produktet.

For at komme den sædvanlige skepsis i forkøbet vil jeg hermed erklære, at jeg hverken privat eller erhvervsmæssigt har anden forbindelse til RVS end at jeg har brugt deres produkt!

Venlig hilsen

Søren H. Basse

Bornholm