RVS-TEC Gi´ dit bagtøj det glatte lag..            Alle produkter er gennemtestet!    


Ny nem og billig måde at forlænge livet på dit bagtøj!

Nem renovering af dit bagtøj! 

Mindsker også masser af støj, lyde og vibrationer!
Har du nogen som helst spørgsmål, så ring til os på hverdage
melle 8 og 16 på 86 81 81 43, eller mail til os her.

RVS Technology® Treatment-teknikken gør det muligt at genskabe bagakslens dele til oprindelig tilstand og slidbeskytte samtlige sliddele i hvilken som helst fungerende mekanisme, forudsat at mekanismens dele bare er slidte - ikke knuste.

En ny eller en næsten ny bagaksel med op til 40 000 kørte km (800 timer) kan behandles med RVS-teknikken i forebyggende øjemed.


Ved tryk på "Køb" åbner vores webshop - 
Weboil - hvor der kan købes online RVS-TEC, samt mange andre super gode produkter.
 

.

RVS Technology® Treatment til TRANSMISSIONER
    Pris pr sæt  
Artikel   exl. moms inkl. moms  
T3 Olievolumen i bagaksel 1-3 liter 335,20 419,00

Køb 

T5 Olievolumen i bagaksel 3-5 liter 503,20 629,00

Køb 

.

  Følgende resultat opnåes ved RVS-bagakselrenovering:
   
 
Genskabelse og slidbeskyttelse af samtlige friktionsdele.
Brændstofforbruget falder (i kombination med RVS-motorbehandling) med op til 20 %.
Mislyde og vibrationer elimineres fuldstændigt.
Bilen ruller lettere, og motoren føles stærkere.
Behandlingseffekten holder sig i mindst 100 000 km. (2 000 timer).
   
Renovering af dit bagtøj, udngå ombytter hvis bagtøjet er slidt, behandel det med RVS-TEC, ring 86 81 81 43 hvis du har nogle spørgsmål.- Brugt gearkasse, brugt motor, brugt bådmotor eller bare brugt motor og gearkasse, RVS-TEC kan ikke kurer defekte dele, men er gearkasse eller motor, dieselpumpe eller automatisk gearkasse, bagaksel og bagtøj, servostyring eller totakts motor bare slidt, så er muligheden til sted for reparation af det med RVS motor og gearkasse renovering!  
  Inden behandlingen påbegyndes:
 
Kontroller at der ikke er olielækager, samt at olieniveau og -kondition modsvarer producentens krav.
Hvis der findes aktive teflon-, molybdæn- eller andre beskyttelsesfilm opbyggende olietilsætninger i olien, skal mekanismen rengøres nøje før behandlingen. Rengør motor /gearkasse / bagaksel
  Anvisning. Sådan gør du trin for trin:
1.

1.

Sæt den medfølgende slange på sprøjten.

2.

Tag stemplet ud, og fyld tubens indhold i sprøjten.

3.

Sæt stemplet på plads, hold slangen opad, og tryk luften ud af sprøjten.

4.

Fjern påfyldningsproppen på bagtøjet, og sug ved hjælp af sprøjten ca 20 ml olie op fra bagakslen.

5.

Sug luft ind i sprøjten så stempelkanten står ved ca 60 ml og ryst indholdet grundigt.

6.

Tilfør blandningen til bagakslen.

7.

Løft et af drivhjulene fri med en donkraft, sæt i højeste gear og lad motoren gå med tomgang i ca 5 minutter. Skift til bakgear, og kør i 5 minuter i tomgang. Gentag med det andet hjul.
Ved behandling af et 4-hjulstrukket køretoj kan dette punkt hoppes over, men kør en tur på snoede veje, så differentialet kommer på så hårdt arbejde som muligt.

8.

Sæt bilen ned, og kør med det samme ca 1 time. Under kørslen skal motoromdrejningerne helst ikke overstige 3 000 omdr/min.

Behandlingen er fuldført efter ca 1000 km eller 20 timers kørsel, og holder sig i mindst 100 000 km (2 000 timers) kørsel.
 

Bliver der kun små forbedringer skyldes det, at bagakslen er meget slidt. Gentag da behandlingen.

En RVS Technology® behandlet bagaksel/slutdrev kan ved akut behov køres helt uden olie i op til 1000 km uden at risikere havari.

   
  Håndteringsråd

Beskyttes mod direkte sollys, og opbevares ved temperaturer under +40°C (~105°F)

Materialet klassificeres som industriolie, og er ikke giftigt (klasse 4)

Ved hudkontakt - vask med lunkent vand og sæbe.

Hvisproduktet kommer i øjnene kan der opstå irritation - skyl med vand, kontakt læge.

Hvis produktet indtages kan der opstå ildebefindende - fremkald ikke opkastning, kontakt læge.

Ved brand: alle slukningsmidler undtagen vand kan anvendes.

Opbevares uden for børns rækkevidde.

 

 

  Det er vigtigt at den rette diagnose stilles før behandlingen.
 

Som vi allerede har nævnt, har RVS Technology® en unik evne til at opbygge et metalkeramisk lag, og dermed kompensere for slidtage, men som sædvanligt gælder det: jo før man angriber "sygdommen" desto lettere bliver det at opnå det ønskede resultat.
Behandles en ny eller bare en lidt anvendt bil / mekanisme med RVS Technology® kan sliddelene "konserveres" i oprindelig stand. Det metalkeramiske lag lægger sig som et tyndt beskyttende lag på friktionsoverfladerne, og øger maskineriets levetid flere gange.

For at kombinere de to modsatte metalegenskaber sejhed og hårdhed har man udviklet nogle teknologiske løsninger. Oftest beholdes stålet blødt og sejt i midten, medens overfladen kulberiges og hærdes. Med RVS Technology® opnåes en væsentlig hårdere friktionsoverflade end ved de fleste stållegeringer uden overfladeruhed, hvilket leder til betydelig mindre friktion.
En RVS-behandlet maskindel får i friktionsområdet en spejlblank overflade.

RVS Technology®-produkter er sammenlignet med traditionel renovering billige, De kan aldrig skade nogen mekanisme og fungerer hundrede procent. 

Alt forhandles på www.weboil.dk
     
Dag til dag levering ved bestilling inden kl. 12:00!